Условия обслуживания

Müügitingimused

Maailmakaubad.ee võtab vastu makseid Eurodes.

Maailmakaubad toetab makseid läbi kõikide Eesti pankade ja lisaks krediitkaarte.

Maksete vahendaja on Maksekeskus AS

– Makseviiside loetelu (SwedbankSEBLuminor, LHV, Coop Pank, Pocopay, Citadele )

Maailmakaubad on isikuandmete vastutav töötleja, Maailmakaubad edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-ile.

Kas on olemas vahetuskursid?

Kõik meie tehingud põhinevad EUR-s. Kui teie krediitkaart põhineb muus valuutas, arvutatakse teie tellimuse kogusumma vastavalt päevale, mis teie kaardi väljaandja tehingu töötlemise päeval kehtinud vahetuskursi järgi arvutatakse. 

Tarne

Tooteid müüakse ja tarnitakse ainult Eestisse.
Toode saadetakse peale makse laekumist kliendi poolt valitud Omniva pakiautomaati.
Standard tarneaeg on 15-23 päeva.
Eriolukorrast tingitult võib kauba tarne võtta kuni 60 päeva mõne toote puhul.
Tooted tulevad otse tootja laost väljastpoolt Eestit.
Tarneteenust osutav firma varieerub vastavalt tootest.

SMS-turundus

Teksti teatisi (teie tellimuse kohta, sealhulgas hüljatud ostukorvi meeldetuletused) ja teksti turunduse pakkumisi saadame teile juhul kui te olete andnud vastava nõusoleku. Nõusoleku andmisega nõustute jägmiste tingimustega:

Teie telefoninumbrit, nime ja ostu teavet jagatakse meie SMS-platvormiga "SMSBump Inc, Euroopa Liidu ettevõte, mille kontor asub Sofias, Bulgaarias, EL". Neid andmeid kasutatakse teile suunatud turundussõnumite ja teadete saatmiseks.

Tekstsõnumite saatmisel edastatakse teie telefoninumber tekstisõnumite operaatorile nende edastamise täitmiseks.
Kui soovite loobuda teksti turundussõnumite ja -märguannete saamisest, vastake sõnumile sõnaga "STOP" või kirjutage meie klienditoele info@maailmakaubad.ee ja eemaldame teid listist.

Tellimine

Lisage soovitud tooted ostukorvi. Veenduge, et toodete suurused jms vastavad Teie valitule. Korvis saate kauba koguseid muuta, samuti vajadusel kaupa eemaldada (vajutades nuppu „eemalda see toode“). Kui olete ostukorvis koguse muudatusi teinud, siis vajutage nuppu „Uuenda ostukorvi“. Kui soovite poes ostmist jätkata, siis vajutage nuppu „Jätka ostmist“.

Tellimuse vormistamiseks vajutage ostukorvis lingile „Maksmaˮ.

Tellimuse lehel sisestage oma kontaktandmed ning valige sobiv Omniva pakiautomaadi asukoht ja kauba eest tasumise viis.

Kontrollige üle oma andmed ja tellimuse sisu ning vajutage nuppu “Esita tellimus”.

“Esita tellimus” nupp kinnitab tellimuse andmed ning suunab teid edasi Internetipanga lehele kus saate tellimuse eest tasuda.

Kui olete tellimuse eest maksnud, saadame teie e-mailile kinnituse koos tellimuse sisuga.

Maailmakaubad.ee lehel tehtud tellimusi käsitleme tööpäevadel E-R 9.00-17.00.  Kui Te esitate tellimuse reedel pärast kella 16.00, vormistame selle järgneval esmaspäeval.

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit: taganemisavaldus ning saata see e-posti aadressile hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Kauba tagastamiskulud kannab ostja.

Tagastada tuleb toode

Kellele: Maailmakaubad OÜ

Tagastuspunkt: Tallinna Coca-Cola Plaza pakiautomaat(OMNIVA) – Hobujaama 5, Tallinn, 96219

Telefon: +372 561 72941

Tagastamisel, palun saata email koos oma tellimuse numbriga : info@maailmakaubad.ee

Tagastatav summa sisaldab toote hinda + algne tarnekulu.

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates ekirja aadressile info@maailmakaubad.ee

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@maailmakaubad.ee.

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

Ärinimi: Maailmakaubad OÜ
Registrikood: 16042331
KMKR number: EE102330241
Email: info@maailmakaubad.ee
Klienditugi vastab kirjadele tööpäevadel.