Terms of service

Müügitingimused

Maailmakaubad.ee võtab vastu makseid Eurodes.

Maailmakaubad toetab makseid läbi kõigi Eesti pankade ja lisaks krediitkaarte.

– Makseviiside loetelu ( Swedbank , SEB , Luminor , LHV, Coop Pank, Pocopay)

Maailmakaubad on isikuandmete vastutav töötleja, Maailmakaubad edastab maksete teostamiseks vajalikke isikuandmeid volitatud töötleja Maksekeskus AS-ile.

Kas on olemas vahetuskursid?

Kõik meie tehingud põhinevad EUR-s. Kui teie krediitkaart põhineb teie muu valuuta valuutadel, arvutatakse tellimuse kogusumma vastavalt päevale, mis teie kaardi väljaandja tehingute päeva kehtinud vahetuskursi järgi arvutatakse.

Tarne

Tooteid müüakse ja tarnitakse ainult Eestisse.
Toode maksab peale makse laekumist kliendi poolt valitud Omniva pakiautomaati.
Standard tarneaeg on 15-23 päeva.
Eriolukorrast tingitult võib kauba tarne võtta kuni 60 päeva mõne toote puhul.
Tooted tulevad otse tootja laost väljastpoolt Eestit.
Tarneteenust osutav firma varieerub vastavalt tootele.

SMS-turundus

Teksti teatisi (teie tellimuse kohta, samuti hüljatud ostukorvi meeldetuletused) ja teksti turunduse pakkumisi, et saadame teile juhul, kui te olete andnud vastavaid vastuseid.Nõusoleku ja sellega nõustute jägmiste tingimustega:

Teie telefoninumbrit, nime ja ostude jagatakse meie SMS-platvormiga " SMSBump Inc, Euroopa Liidu ettevõte, mille kontor asub Sofias, Bulgaarias, EL ".Neid andmeid kasutatakse teile suunatud turundussõnumite ja teadete saatmiseks.

Tekstsõnumite saatmisel edastatakse teie telefoninumber tekstisõnumite operaatorile nende edastamise täitmiseks.
Kui soovite loobuda tekstist turundussõnumite ja -märguannete saamisest, vastake sõnumile sõnaga "STOP" või kirjutage meie klienditoele info@maailmakaubad.ee ja eemaldame teid listist.

Tellimine

Lisage tooted ostukorvi.täpselt, et toodete suurused jms vastavad Teie valitule.Korvis saate kauba koguseid muuta, samuti vajaduse korral aidata (vajutades nuppu „eemalda see toode“).Kui olete koguse muudatusi teinud, ostukorvi siis nuppu „Uuenda“.Kui soovid poes ostmist jätkata, siis või nuppu „Jätka ostmist“.

Tellimuse vormistamiseks ostukorvis lingile „Maksmaˮ.

Tellimuse sisestage oma kontaktandmed ning sobiv Omniva pakiautomaadi asukoht ja kauba eest tasumise viis.

Kontrollige oma andmeid ja tellimuse sisu ning nuppu “Esita tellimus”.

“Esita tellimus” nupp kinnitab tellimuse andmed ning suunab teid edasi Internetipanga lehele kus saate tellimuse eest tasuda.

Kui olete tellimuse eest maksnud, saadame teie e-mailile kinnituse koos tellimuse sisuga.

Maailmakaubad.ee lehel tehtud tellimusi käsitleme tööpäevadel ER 9.00-17.00. Kui Te esitate tellimuse reedel pärast kella 16.00, vormistame järgmisel esmaspäeval.

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil, kui on vajalik kauba olemus, mis toimub ja toimimise kinnitamiseks, nagu see on lubatud kauba testimiseks.

Kui kaupa on muuks otstarbeks vajaliku kauba olemuse kohta, on vajalik ja toimimise kulumiseks või selle kasutamise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kauba tagastamiseks tuleb kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit:   taganemisavaldus   ning saata see e-posti aadressile hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolude, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

Ostja peab kauba tagastama avalduse selle 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamise ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel hinnangu taganemisavalduse saamisest, kõigi ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

Veebipood võib tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks olev asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, müüa, kumb toimub varem.

Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe kõige odavamast tavalisest asjast kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale pakuma kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu sätestatud alla kauba turuhinna.

Kauba tagastamiskulud kannab ostja.

Tagastada tuleb toode

Kellele: Maailmakaubad OÜ

Tagastuspunkt: Tallinna Coca-Cola Plaza pakiautomaat(OMNIVA) – Hobujaama 5, Tallinn, 96219

Telefon:   +372   561 72941

Tagastamisel, palun saata email koos oma tellimuse numbriga : info@maailmakaubad.ee

Tagastatav summa sisaldab toote hinda + algne tarnekulu.

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimuste mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, kauba üleandmisest ostjale.Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale nõutakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal.Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel tuleb kahe iga kuu jooksul veebipoe poole, saates kirja aadressile info@maailmakaubad.ee

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kaubaga.Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioon, tuleb saata e-kirja aadressile info@maailmakaubad.ee.

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust teel, siis on ostjal võimalik lahendada Tarbijavaidluste kohtu poole.Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada   siin .Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevad vaidlused.Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.Ostja võib Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi   poole .

Ärinimi: Maailmakaubad OÜ
Registrikood: 16042331
KMKR number: EE102330241
E-post: info@maailmakaubad.ee
Klienditugi vastab kirjadele tööpäevadele.